oloziolo oloziolo
152
BLOG

Finał Euro 2012 Anglia - Algieria? a dzisiaj Podolski show?

oloziolo oloziolo Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Filip Gieleciński (KoniecPZPN) przesłał mi MMSa ze stadionu we Lwowie gdzie kibicuje dzisiaj Niemcom(Bayernowi;))...
 
Kibicowałem Niemcom i Łukaszowi Podolskiemu w 2010 roku, ale może to dzisiaj będzie Hattrick p. Łukasza;)
 
 
Natomiast w meczu moich ulubionych Holendrów z Portugalią...jestem dzisiaj po stronie Krystyny:) Madera jest niezwykła i te dwa pomniki;) Jana Pawła II i Józefa Piłsudskiego...no i ten ostatni błogosławiony wyniesiony na ołtarze przez Jana Pawła II;) a Holendrzy sprawili mi zawód już na turnieju...
 
a finał jak przewidywałem i jestem konsekwentny będzie Anglia - Algieria;)
 
oloziolo
O mnie oloziolo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości